13.1.11

Beslutsamhet

Det är inte en omöjlighet att min kära och jag är sämst i världen på att ta ett beslut om vilka tapeter som ska få pryda våra väggar. Det var exakt samma scenario när vi skulle välja de som vi har idag och jag minns hur killen, som idag är min chef, fick kämpa sig blodig för att hitta något som vi kände oss nöjda med.

Därför hällde vi, i sällskap med min fantastiska kollega, upp tre stora koppar kaffe när butiken stängt ikväll och rustade för en fight med pärmarna. Och efter två timmar hade vi ändå bara lyckats bestämma en tapet. Vi har dock en idé om hur den andra ska se ut och hoppas komma fram till en lösning.

Sen kan jag väl tillägga att vi inte letade aktivt hela tiden, utan även passade på att ha en trevlig pratstund. Tack för hjälpen och en mysig kväll, finaste kollega!

Inga kommentarer:

Besökare