9.1.11

Källarplaner

Idag har vi, tillsammans med min vän, skissat på ritningar för projektet i källaren. Jag tror det kommer bli bra, men precis som med vår stora utbyggnad, är det otroligt svårt att föreställa sig hur det kommer att se ut. Men bra, det är jag helt säker på att det kommer bli!

Egentligen är det helt makalöst hur mycket som har ändrats på vårt hus. Jag har svårt att förstå att vi stod här för tre år sen och rev mintgrönt kakel, drog ur en miljard nubb ur spånskivorna på golvet, slet med kofot, rev balkonger och den gräsliga farstun med grön lövtapet och röd textilmatta. Det kändes verkligen helt lönlöst, som att det aldrig någonsin skulle bli klart! Jag lipade både en och två gånger, kan jag lova. Därför får man tänka likadant nu, att en dag kommer det finnas en färdig tvättstuga, även fast det är svårt att föreställa sig det när man står nere i källaren nu...

Inga kommentarer:

Besökare