3.1.11

Måndag

Sitter och njuter av en god kaffe och är nöjd med dagen. Var otroligt trött i morse och kom upp ur sängen en timma försent... Hann trots detta med en bra frukost - det har varit på tok för dåliga vanor de senaste veckorna! Nu är det slut med Havrefras och sylt och dags att kicka igång det nya året.

Åt lunch med min vän Ulrika och på lördag kommer hon hit och ska hjälpa oss med ritningarna i källaren. Vi ska dra igång projektet till våren och ska nu titta på vad som behöver göras. Ser fram emot detta, eftersom jag har tusen frågor om vad som är möjligt att genomföra och inte. Det är verkligen ett privilegium att ha en vän som är arkitekt. Dessutom ska det bli kul att träffa henne igen, för en lunch går alldeles för fort!

Gick lite tidigare från jobbet och kastade mig ner till gymet för spinning rock. Det var helt fantastiskt. Jag kom på mig själv med att sitta och le på cykeln flera gånger. Träning är underbart. Nu är det bara två jobbdagar kvar och sedan ledigt igen - jag känner mig taggad att få en massa gjort här hemma - ut med julen, välkomna våren och nya friska tag! Bjuder på lite bilder på vår mysiga korvgrillning igår.




Inga kommentarer:

Besökare