3.1.08

Dagens köp

Idag har det blivit lite nya inköp. Känner att det behövs bas i min garderob nu. Egentligen inte så roliga plagg, men sådant jag behöver.
  • svarta leggings kan man aldrig ha för många av i garderoben
  • tre par av Pieces' helt underbart sköna boxer, rekommenderas varmt
  • en jättefin skjortklänning i urtvättad svartgrå nyans, är väldigt förtjust i modellen
  • rutig scarf i bomull








En annan lustig sak är att det försvinner saker ur min garderob. Har ingen aning om var jag har två stycken koftor, en top i siden och en storskjorta. Dessutom är koftorna mina favoriter, en senapsgul i bomull och en grå i merinoull. Väldigt märkligt, men förmodligen har mitt ordningssinne att göra med saken. Ska storstäda garderoben nu, eftersom min vi båda bor i min lägenhet nu, tills huset är klart, och jag måste göra mer plats för alla hans skjortor och kostymer.

Update 00.47: Efter en storstädning av garderober ser det nu riktigt propert ut och två av mina fyra borttappade plagg dök upp...som ännu ett bevis på mitt fantastiska ordningssinne!

Inga kommentarer:

Besökare