24.1.08

What a girl wants, what a girl needs


Jag har ont, så förskräckligt ont i min kropp. Främst magen. Det känns som att höger äggstock har gått av eller nåt. Eller i alla fall som att något där inne har pajat. Men det är nog helt vanlig hederlig träningsvärk. Och anledningen till att det är något jag reagerar över, är för att det inte varit ett vanligt återkommande inslag i min vardag det senaste. Detta har inte berott på att jag har varit så vältränad att jag inte lidit av sådant, utan snarare för att jag inte utfört några aktiviteter som kan vålla träningsvärk. Men det har det blivit ändring med!

Jag behöver många saker. Och jag vill ha ännu fler saker. Men nu är det sparlåga som gäller. Envist gnetande minsann. Ett litet "vill ha/behöver"-kollage.

  • Träningskläder
  • Dipdye-plagg
  • Något gult
  • Något Chloé
  • Något blommigt á la Luella
  • En resa till New York
  • Nya underkläder
  • En vältränad kropp
  • En fin kjol
  • Träningsskor

Inga kommentarer:

Besökare