28.1.08

Måndagen

Har nyss ätit saffranskyckling med pasta, som jag lagat åt oss. Jag har varit slapp och hoppat träningen idag. Jag hade gärna gått till gymet, men trots allt är kroppen i behov av vilodagar också. Dessutom vill jag inte riskera att tröttna nu när jag kommit igång så bra!

Idag var vi i Göteborg på inköp. Accessoarer för mars-juni skulle inhandlas. Det blev mycket leggings och underkläder, men även en del scarves och smycken. Var inne en sväng och spanade igenom Object-kollektionen, och hittade några riktiga godbitar. Konstaterade även att märket har behållt sin fantastiska känsla för detaljer och personliga prägel, men helt klart tagit en mer romantisk och kvinnlig "Odd Molly"-riktning. Vilket knappast gör att jag tycker mindre om det...

Dagens sämsta: SIA Sorbet Granatäpple.
Lät ju onekligen lockande, men var det värsta jag smakat! Blanda Barnängens balsam och några matskedar Ajax skurmedel i en skål och du får samma smak. Avskyvärt.

Inga kommentarer:

Besökare