15.1.08

Helt slut

Jag är helt slut. Halvligger i soffan med en kopp te och spanar igenom bloggarna. Är det bara jag, eller är det lite stiltje just nu? Förmodligen bara för att det mest är en massa rea i butikerna, och man liksom väntar in den nya säsongen.

Vi har varit på inköp hela dagen, därav min trötthet. Det är alltid roligt att köpa in nya varor till butiken, men jag är alltid lika slut när jag kommer hem. Två kollektioner, bas och jeans, siffror hit, foton dit. Det är mycket att hålla reda på och kräver fokus, för att välja rätt, hålla budget och ha koll på allt. Jag tyckte det var riktigt bra kollektioner. Vårmodet känns så insipirerande! Men oj så fort tiden går. Vi började nosa på hösten och vinterjackorna idag. Nästa gång blir det nästan bara höst - och våren har inte ens börjat! Bortsett från temperaturen som vittnar om allt annat än att det är vintermånad...

Nej, nu ska jag och Reine Brynolfsson, som läser Stieg Larssons "Flickan som lekte med elden", krypa ner under filten och mysa. I morgon väntar en ny arbetsdag. Då blir det fokus hela dagen med merchandise-besök och möten. Ha en skön kväll allihopa!

Inga kommentarer:

Besökare