20.1.08

En vän: stil


Jag satt här hemma och funderade litegrann. Gjorde ju som sagt ett litet "jobb" åt bloggen igår. Och det har jag inte färdigställt än, men jag kom på ännu en ny idé som jag tänkte visa här på bloggen. Båda idéerna handlar om mina vänner! Idag börjar jag första delen av kollage som visar mina vänners stil. Jag kan ju inte garantera att det stämmer till fullo - jag har ju valt ut plaggen utan att de kollat igenom dem - men det är ju det som är sporten! Ni som läser får inspiration av olika stilar, och mina kära vänner får se om jag lyckas träffa in deras stil. Först ut är min kära vän Therese.

Hon gillar klänningar och har en älskvärd relation till smycken som får det att glittra till i hennes hjärta. Handväskor har blivit en ny passion, högklackat är de skor hon gillar bäst och hon har mer bodylotion och krämer i sina gömmor, än jag förbrukar på ett helt år. Svart är färgen hon gillar bäst och tycker om att piffa upp den med roliga accessoarer. Det här tror jag att Therese gärna hade haft på sig en dag!

Jacka och bälte (att bära istället för det intetsägande bandet) från Asos
Klänning Warehouse
Väska Ellos
Pumps Scorett
Armband Cocoo.se
Klocka Guess


Inga kommentarer:

Besökare