27.1.08

Jag lever


Några dagens. Jag insåg just att det inte var några utan bara en. Skillnaden är bara att jag för en gångs skull fått med ett foto där jag har ytterkläderna på. Utan skor dock.... Jag har inte varit så aktiv de senaste dagarna. I alla fall inte ur bloggsynvinkel! Dock har jag fysiskt, varit oerhört aktiv! Tränade både igår och idag. Var och inhandlade nya träningsskor, två träningslinnen och ett par nya byxor att ränna runt i på gymet. Visst är det med träningskläder som det är med "vanliga" kläder - det man gör blir mycket roligare när man får känna sig fin! Här är några dagens från veckan som gick. I morgon är det accessoar-inköp på agendan och sedan butiken. Hoppas hinna svänga förbi kamraterna i Allum innan vi återvänder till Borås.

Grå underbar fluffig top från Only
Skinnjacka, linne och jeans Vero Moda
Knästrumpor Pieces
Stövlar Diba
Den underbara skinnväskan kommer från vårt älskade Pieces. I morgon åker vi som sagt för att handla mer... Kram på er!

Inga kommentarer:

Besökare