19.1.08

Gårdagen


Gårdagen innehöll som vanligt jobb, och följdes av en trevlig middag ute på stan med goda vänner och gott vin. I morse vaknade jag av vinande vindar utanför fönstret. Det verkar som att stormen, som ännu inte har något namn, har knackat på dörren. Ligger i sängen och dricker te (mitt halsont och förkylning vill ännu inte ge sig) och lyssnar vidare på min ljudbok. Om en stund ska jag göra mig klar för en lunch på stan med Johanna och Therese. Ikväll blir det inflyttningsfest hos en vän. Vad ska jag ha på mig?

Gårdagens:
Ljusblå skjorta - helt underbart fin, den här bilden gör det definitivt inte skjortan rättvisa! Kommer från Vero Moda liksom jackan.
Halsduk som min älskade moster sytt åt mig en gång när jag var liten
Strumpbyxor Pieces
Bälte mammas som hon gjort i slöjden
Väska Friis & Company
Stövlar Diba
Handskar gamla

Inga kommentarer:

Besökare