15.1.08

Stulen fiende-tröja med high waist jeans


Jag kom inte överens med datorn. Datorn kom inte överens med mig och jag var trött. Därför försvann mitt ansikte. Hm. Hur som haver:

T-shirt (som jag snodde när pojkvännen låg i sängen och stensov och såg ut som Carl von Linné eller nåt)
J. Lindeberg. Dessutom är det en "fiende-tröja", som vi så fint kallar det. Men mer om det en annan dag...
Jeans (med hög midja, det här torde vara en av ovan nämnds favoritbyxor på mig....eller inte! Men skit samma, jag tycker de är grymt sköna!) Vero Moda
Sjal Pieces
Stövlarna hann jag inte få på mig innan kameratagning, men det blev mina vinröda vintagestövlar i mocca/skinn med snorhög klack. Perfekt de dagar jag ska på inköp och slipper stå och gå hela dagen
Rosa nagellack, som nu är utbytt mot blodrött

Inga kommentarer:

Besökare