8.1.08

Tisdag















Magkort blus med knäppning bak från Myrorna
Jeans och svart top Vero Moda
Stövlar Diba

Har varit en hittills mycket skön dag. Började med sovmorgon till halv tio, och sedan tog jag en promenad till min frisör. Har bestämt mig för att börja gå åt det ljusare hållet i hårfärgen, eftersom jag börjar tröttna på att se skallig ut, fyra veckor efter varje färgning. Jag är ju till naturen väldigt blond och därför blir min utväxt extremt markant. Min frisör och jag har genom åren utvecklat en ganska nära relation, och att gå till honom ger mig alltid ny inspiration, glädje, motivation och naturligtvis en snygg frisyr. Efter regelbundna besök och vårdande produkter i drygt tre års tid, har jag nu en riktigt bra kvalitet på håret och därför tar han det lite lugnt med de ljusa slingorna. Han känner mig så väl, att han vet att jag avskyr att behöva vänta några extra besök med att få håret att se ut som jag vill, men jag litar på honom och han vet vad som är bäst för mitt hår. Så därför kommer det bli ljusare nästa gång. Tanken är i alla fall att det ska bli något åt det här hållet.

Nu har jag ätit middag, i form av räkor i tomatsås med mathavre. Ska snart ge mig iväg till gymet, och sedan får det bli jobbet en sväng.

Inga kommentarer:

Besökare