14.1.10

Acne, varför är ni så fina?

Varför, varför, varför ska Acne´s skor vara så dyra? Eller, om man bara låter det svida lite i plånboken en gång, så har man ju skor som håller en evighet. Både trend-och kvalitetsmässigt. Jag har ju försökt lova mig själv att bli bättre på att satsa på kvalitet istället för kvantitet.

Var just inne och spanade och såg att en av vårens nyheter är den klassiska Pistol-modellen i ljusgrå mocca. Hm. Jag är ju lite allergisk mot vita/ljusa stövlar, men jag måste säga att jag vid första anblicken tycker att den är grymt snygg. Dock inte så praktiskt med en ljus moccastövel för treochetthalvt tusen...



Atacoma, finns även i grå mocca. Sketsnygga.


Gun, klassisk modell, funkar till allt.


Den här har jag faktiskt inte sett innan. Skaftet är detsamma som Pistol men med låg klack. Hög användarfaktor. Rifle finns även i grått.

1 kommentar:

karin. sa...

Gun är mina! Jag spanade in dem för flera månader sen, så våga in ta dom!

Besökare