7.1.10

En trevlig torsdag


Jag är riktigt nöjd med den här dagen. Har haft massor av energi från tidig morgon. Hade ställt klockan på 05.40 men vaknade tjugo minuter innan. Låg och filosoferade en stund och gick sen upp.

Eftersom jag hatar rotex/crosstrainer på morgonen (inte för att jag älskar dem annars heller, men på morgonen är de hemska) ställde jag mig på löpbandet. Gick i snabbt tempo och växlade mellan 5 och 7 graders lutning i 60 minuter. 7,2 km hann jag med och det var gött svettigt faktiskt.

Idag har vi fått in så mycket fina kläder att jag är helt tossig! Zebraleggings, världens finaste färgglada stickade tröja, nya sköna jeans, toppar.... Men jag tänker låta det sjunka över helgen och fundera på vad jag vill ha. Kavajen jag skrev om häromdagen kom mycket riktigt i svart så det blir inget köp där och den randiga tröjan får jag klura lite på.

Idag hade jag på mig en lila kjol och en transparent zebratunika från Vero Moda, bälte och strumpbyxor från Pieces och stövlar Vagabond. Det var en jättesöt tjej som kom fram till mig omklädningsrummet på gymet och frågade mig var jag köpt min fina blus. Jag passade naturligtvis på att göra lite finfin reklam. :-)

Inga kommentarer:

Besökare