14.1.10

Lindexfavoriter

En vän till mig jobbar på Lindex, och jag brukar ta ett varv där någon gång i veckan. Dock handlar jag, som ni vet, ytterst sällan kläder i någon annan butik. Men det är väldigt kul att spana in konkurrenterna och jag tog precis en sväng in på deras hemsida. Hittade många fina saker!

Den här gillar jag starkt! Fin modell, snyggt med gråmelange och fina detaljer.

Gillar chiffongärmen, dock är jag inte förtjust i modeller med mudd nertill.

För den som inte redan visste om det, gör nätbrynjan återkomst 2010. Kanske till folks stora förtvivlan, inte minst för de som jobbade i butik när nätbrynjorna fullkomligen invaderade Sverige i början på 2000-talet. Nu bär man den dock helt annorlunda och jag kan inte låta bli att tycka att det är ett kul inslag.
Snygga leggings. Kul med andra mönster än djurmönstrat som man ibland kan tröttna lite på. (Med risk för att säga emot mig själv eftersom jag köpte ett par zebra-mönstrade igår...).
Snygg väska som man säkert kan ha till gymet om den är tillräckligt stor.

Inga kommentarer:

Besökare