23.1.10

Lördag


Denna vecka har jag tränat 3 ggr hittills. I måndags hoppade jag träningen för jag har dragits med otäcka hugg i bröstet från och till i en vecka nu. Skitläskigt verkligen. I måndags kändes det värre, så jag valde att lyssna på kroppen... I tisdags körde jag löpning 2,7 km på bandet (fy fan vad jag hatar bandet) och sedan biceps, triceps och mage. I onsdags vart det
morgonträning och i torsdags 60 min spinning. Torsdagens pass var helt fantastiskt. Jag var inte ett skit laddad och var nära att hoppa över träningen, vilket var en himla tur att jag inte gjorde. Kände för första gången att jag var tvungen att vrida på motståndet ordentligt om jag skulle va grymmetrött när passet var slut. Ibland undrar jag varför folk tar droger när det finns en sådan kickkänsla i att träna och motionera. I morgon blir det spinning igen om jag får plats på passet, är 6:e reserv nu.

Idag blir det dock vila, till förmån för ett hem som är i stort behov av att städas. Har löst Melodikrysset och dammsugit, diskat, fejat här på förmiddagen nu. Visst är jag en sån pensionär ibland?

Inga kommentarer:

Besökare