27.1.10

Det som verkligen betyder något



Hörni därute. Jag vet att jag tjatar. Men lova mig en sak. Ta vara på livet! Har du funderat på att gå en danskurs, fast du tycker att du inte kan något - gör det! Tycker du det verkar kul att måla tavlor - gå och köp färg och sätt igång! Känner du att det är dags för nya utmaningar i livet - anta dem! Gå på din magkänsla och låt ingenting stoppa dig - varje människa skapar sin egen lycka.

Det är en helt vanlig onsdag, det snöar som bara den, jag ska jobba varje dag denna veckan. Men jag känner mig lyckligare än någonsin. Andra människor har gjort mig så rörd ända in i hjärtat idag. Jag vill bara krama om hela världen och säga att jag älskar den. Livet är för kort för att tjafsa om småsaker och vara osams med folk. Alla gör vi fel ibland, och så länge man förstår innebörden och lär sig av misstagen så är det inget att ödsla energi på. Tala om för människor när de gör något bra, om det så är dina föräldrar, en syster eller bror, pojkvän eller flickvän, en gyminstruktör, tjejen i kassan på ICA, gubben som säljer Bingolotter.

"And I will love until my heart it aches

and I will love until my heart it breaks,

and I will love until there's nothing more to live for"

Kärlek till er alla ♥

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har jag sagt tillräckligt många gånger att jag älskar dig?! Jag är så lycklig över att ha en sån solstråle som du Mian! mamma

Maria sa...

Ja mamma, du har alltid varit på bra på att säga det till mig. Och jag är lycklig över att ha en sån mamma som du!! Kram

Besökare