12.1.10

LG-lycka


Jag har varit sur länge för att jag köpte en LG KC910 i juni förra året, i stället för att vänta tills iPhone fanns hos 3, som jag har som operatör. Jag har inte alls kommit överens med LG:n och när saker inte fungerar blir jag tossig och kan i princip slänga saker i väggen för att jag blir så aggressiv. I stället har jag använt en gammal Sony Ericsson.

Men nytt år bjuder på nya utmaningar och ikväll när jag konstaterade att iPhone kostar sextusen spänn utan abonemmang, insåg jag att det var dags att ta tjuren vid hornen. Operation "komma-överens-med-LG". Efter fix och trix, hjälp av Berra och jävligt många "nu lugnar du ner dig och har tålamod"-tankar har jag börjat få ordning på det och känner jag mig riktigt nöjd! Har fått överföringarna mellan dator och mobil att fungera och hittade massa roliga bilder. Bla de här från möhippan med rocktema i augusti. Och ser ni vilken bra kvalitet det blir på bilderna dessutom! Åh det här blir nog ganska bra ändå. Och i september kan jag faktiskt köpa min iPhone. Tiden går ju som bekant ganska fort.

Inga kommentarer:

Besökare