1.1.10

Nyårsafton 09



00-talets sista nyårsvaka blev en trevlig tillställning hemma hos vänner. Drygt tjugo personer åt och drack gott, skrattade, slogs om att välja låt på Spotify, rökte cigarr och frös i minusgraderna vid tolvslaget. Festen ville aldrig ta slut och klockan var 04.30 när vi klev innanför dörren hemma hos svärföräldrarna, som också de precis kommit hem.

Idag har vi legat i deras soffa och läst skvallertidningar, kollat på teve, blivit servade med mat och sovit om vartannat. Precis så som jag hade önskat, nu när jag äntligen får vara ledig några dagar.

I morgon är planen att träna och göra lite nytta, och jag har i några dagar planerat att göra en sammanfattning av 2009 här på bloggen, vilket jag också ska sätt mig med. Nu är det slut med intensivt jobbande och jag hoppas att ni ska kunna hälsa på mig med betydligt bättre uppdatering i fortsättningen!

Det blev inget läge för bra outfit-bild igår, så därför kommer det en från den katastrofala platsen - toaletten! Klänningen är den jag bloggade om för ett tag sedan och halsbandet hade min underbara moster köpt till mig i julklapp, efter att hon sett här på bloggen hur min nyårsblåsa såg ut. Tänk vad bra det är att blogga ibland - tack moster!

Inga kommentarer:

Besökare