10.1.10

Snabba ryck

Satan vad en helg går fort.

Startade lördagen med Functional Moves. Fantastiskt skönt var att jag kände enormt stor skillnad mot när jag körde för en månad sedan. Orkade väldigt mycket mer än då och ändå har jag bara hållt igång ordentligt i två veckor. Gött!

Åt lunch på stan med bästa Bundis och som vanligt flög tiden iväg och det blev lite stress innan vi skulle åka till Josefine med familj. Ute på landet var det vackert, maten var utsökt, sällskapet trevligt och drinkarna alldeles för goda. Förutom vin sänkte jag fem gintonic och en hel massa ostbågar. Så det var nog tur att jag tränade på dagen.

Tack vare, eller kanske på grund av, gårdagens drinkintag har jag var skitslö idag och bara legat i sängen och plöjt SATC-avsnitt. Nu är det dags att packa väskan för morgondagens spinning klockan 6.30, som verkligen är behövligt. See you around!

Inga kommentarer:

Besökare