20.1.10

Inspiration

Nu har jag smällt i mig frukost efter dagens träning som blev spinning/cirkel. Tog ut mig alldeles för hårt på spinningen så jag var helt uträknad på styrketräningen. Men jag hade ju inte så mycket val annat än att försöka så gott jag kunde. När man tränar med sin egen vikt kan man ju inte dra av på motståndet som man gör på en spinningcykel, men jag försöker ofta tänka att det är bättre att göra något än att inte göra något alls när jag inte orkar. Nog om det.

Igår hittade jag en alldeles fantastisk, underbar, inspirerande, vacker och härlig persons blogg. Hon heter Linda och bloggar om smink på Veckorevyn. Hon är ett underbarn! Ni måste gå in och kolla!

Jag tycker det är väldigt roligt att sminka, men jag har mina perioder. Jag gjorde ett storköp på Make Up Store i september, men jag känner mig grymt sugen på att gå och köpa massa nya prylar. Dessutom har den här tjejen, som bara är så söt, massor av bra videos där hon visar alltifrån hårstyling till hur man limmar på lösögonfransar.

Jag går verkligen igång på färg och form...








Inga kommentarer:

Besökare