20.1.10

Tips från coachen


Jag har varit på jakt efter en ny sportbehå ett tag. Något som verkat snudd på omöjligt. Ingenting sitter ordentligt om man ska springa eller träna hårt, och dessutom är priserna hutlösa. Självklart betalar jag gärna om det är bra grejer, men varken Rönnish, Stay In, Champion eller något av de alternativ som finns i sportaffärerna har varit bra.

Diskuterade detta i lördags innan vi gick ut och jag fick ett bra tips från en tjej som höll med mig om att de dyrare märkena inte håller måttet. Hon hade varit på Lindex och hittat många bra alternativ till billig peng. Sagt och gjort, jag sprang förbi där igår när jag var i stan och hittade en grym modell, som uppfyllde mina krav. Brottarrygg, svart och satt åt ordentligt under bysten. Tvåhundra pix! Tipsar därför vidare här i bloggen - kanske kan fler ha nytta av vetskapen om att Lindex är bra på sportbehå?

OBS! Det är inte modellen på bilden jag köpte, men den här finns också i sortimentet. Utbudet i butik är även större än det som finns på hemsidan.

3 kommentarer:

Pia Wester sa...

Jag älskar Shock Absorber, de finns på Stadium nuförtiden! Håller för stenhård träning ;-)

Maria sa...

Bra tips där, får prova den nästa gång det är dags att handla ny :-)

Karin G sa...

Tjo Mio! Shock Absorber är en riktig pärla. J sålde dem i drygt ett år på hans förra jobb, så jag hade förmånen å prova lite:) Vetenskapligt testat å hit å dit. Jag har hört säljsnacket, hehe!

Besökare