5.1.10

Garderobsplanering

Eftersom jag länge haft svart bälte i shopping, och på senare tid insett att det finns annat att lägga pengar på, (resor exempelvis) har jag inte handlat några nya kläder på ett tag. Min nya taktik är att spana orderstatistiken flitigare. På så vis undviker jag att förköpa mig på andra grejer så att shoppingkvoten för månaden inte är fylld när de riktiga godbitarna dyker upp i lådorna.

I januari har jag siktat in mig på de här två plaggen.


Randig topp, som jag har för mig är lite speciell i passformen, vilket jag gillar. Om kavajen kommer i svart är jag dock inte så intresserad, eftersom jag redan har en som är väldigt lik. Som på bilden, eller cremefärgad är önskvärt. Det tredje jag behöver är ett par jeans. Då boyfriendjeansen från Vero Moda inte satt alls bra på mig, är jag fortfarande på jakt. Men bilderna på de jeans som vi har beställt från Only, saknas tyvärr så jag får hålla ut tills de dyker upp. Och blir det inget bra med någon av dem, så funderar jag starkt på att köpa ett par på Jack & Jones om de sitter bra.

Inga kommentarer:

Besökare