17.1.10

Söndag

Jag har upptäckt en ny sak med min mobil! Det finns en funktion så att man kan se sig själv när man ska ta kort. Svettig efter träningen...



Startade den här söndagen med en treo klockan 8.30.

Kände mig inte det minsta laddad för utgång när jag åkte hem från jobbet vid halv sex igår kväll. Sur som ättitka och på dåligt humör var jag. Men baby gav mig en drink och lät mig vara ifred en stund och sen kände jag mig laddad...rejält! Sen vart det all in och kvällen var grymt rolig! Träffade massor av härliga människor och drack många goda drinkar. Så idag har jag inte precis mått som en prinsessa.

Klockan tre väckte mannen mig, då hade jag stensovit i två timmar. Jag utmanade mitt psyke, gick in i duschen, fräschade till mig och tog på mig träningskläderna. En timmas spinning och nu är jag en ny människa. Har till och med vart duktig och slängt alla kassar med tidningar, pantflaskor och kartonger och sen varit och handlat. Snart blir det sängen, i morgon merchandisebesök 8.00 och möte på kvällen. Lång dag med andra ord, men tänker sticka iväg och träna vid fem så det inte blir fjorton timmar på jobbet.

Inga kommentarer:

Besökare