11.1.10

Gokväll

Känner mig sjukt nöjd just nu. Berra har åkt och tränat och jag sitter i soffan, med träning, jobb och matlagning redan avklarat. Trött, men mätt och belåten efter min spenat/kycklinglasagne, och har en hel kväll på egen hand att njuta av.

Körde spinning i morse och höll på att avlida, fy fan vad jobbigt det var idag. Jag hade detta på känn redan när jag tvekade om jag skulle gå upp eller ligga kvar i sängen när klockan ringde. Men överlevde, det gjorde jag. Nu blir det förbränningsträning veckan ut, sen ska jag köra igång ordentligt med styrkan i nästa vecka. Måste seriöst komma iväg på någon form av stretchpass också, Balance eller yoga, för fy satan vad mina ben inte mår så bra... Jag fick ännu mer ont efter spinngen, annars brukar det ju hjälpa att röra på sig för att träningsvärken ska släppa, men jag tror jag måste ta hand om min kropp och stretcha bättre efter träningen, alternativt gå på ett sådant pass varje vecka.

Inga kommentarer:

Besökare