14.2.09

En bra Alla Hjärtans


Sängen var väldigt skön i morse, men jag visste att jag skulle behöva en morgonpromenad för att bli på riktigt bra humör idag. Så jag tog mig ut tillslut. Och det var helt underbart! Jag gick verkligen och tänkte "morgonstund har guld i mun" hela vägen. Snövitt och vackert, tyst och lugnt. Kan nästan inte förklara hur lycklig jag blir av sådana egenstunder. När hela stan fortfarande ligger och sover och det bara är jag. Helt klart ett tips för den som behöver lite tid för sig själv.

Kvällen fortsätter i samma anda. Vi skulle på fest, men jag kände i morse att jag hellre sitter hemma och tittar på film som min man avskyr, äter lite gott och bara softar. Den absolut bästa Alla Hjärtans Dag jag kan tänka mig idag. Mys blir det nästa vecka i Malmö i stället! Hoppas ni har en bra kväll. Mycket kärlek till er alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Många kramar och pussar från mamma och pappa - vi äter god mat, dricker gott vin, tittar på Melodifestivalen och har barnfritt. PS. Titta på delicato.se (vinnarna i Göteborg).

Maria sa...

Tack va söta ni är! Jag ska genast kolla... Puss och kram

Besökare