11.2.09

Hello little sunshines!

Hallå mina vänner! Ännu en arbetsdag avklarad. Åkte direkt till motionsspåret efter jobbet och sprang - så fantastiskt skönt när det snöar ute.

I morgon är jag ledig och ska till frisören. Mitt hår är helt galet efter färgningen. Fn, jag visste att det inte var bra att färga hemma! Nu kommer min frisör skälla på mig i morgon för att håret är så risigt... Men viktigast av allt - jag ska ut till huset och rota runt bland alla lådor efter lite prylar:

  • Solglasögon
  • En brun väska
  • Kameraladdare (bloggen är ju dödstrist nu eftersom min kamera är död och laddaren på rymmen)
  • Ett par skor

Vi får väl se hur det går för mig. Dessutom väntar jag spännande post, och jag tror att den har kommit nu... Så får jag se tapeten i det andra sovrummet i morgon med, målaren ringde idag och sa att den var klar!

(Antal dagar utan snus: 6. Snusade i lördags kväll, men känner mig nöjd med att ha låtit bli resten av dagarna i en hel vecka. Billigt och bra blir det också).

Inga kommentarer:

Besökare