9.2.09

Tillslut...

Efter återbud från boxkamraten, en liten stund innan passet ikväll, tappade jag fullständigt lusten för att träna. (Och förlåt till dig förresten för att jag blev lika skitsur som en ilsken tonåring - ilskan var inte riktad mot dig...).

Men.

Jag tog mig ut tillslut... Det blev sju kilometer och det var riktigt skönt löparväder idag. Knappt en minusgrad och hög luft. Och inte att glömma - tack till den här damen, kickade mitt ass så jag kom ut på min runda! Nu blir det duschen, darling står och lagar mat till mig. Han är snäll han. Och nu kom jag tänka på att jag måste bjuda på en liten snabb historia:

Darling har alltid retat mig för att jag prenumerar på Allas. Jag brukar säga att han ska skita i det. Det är roliga artiklar och dessutom älskar jag korsordstidningen som följer med varje vecka, i synnerhet krysset som heter "20 frågor". Han tycker det är dödslöjligt med korsord.

Döm om min förvåning när han roffade åt sig min tidning idag och började lösa kryss för fullt. För att inte tala om när hans telefon ringer TVÅ gånger och han till sina MANLIGA kamrater som är i andra sidan luren TALAR OM att "jag sitter här och löser korsord".

Jag undrar om han håller på att bli sjuk?

Inga kommentarer:

Besökare