8.2.09

Positiv


Nu är tapeterna på plats i vårt sovrum. Fondväggen är helt crazy. Men vi gillar det.
Om du ogillar klämkäckt glada och lyckliga människor, ska du absolut inte fortsätta läsa nu. För den här helgen har varit helt fantastisk och jag är så glad! Igår var det först fix i huset, sedan födelsedagskalas och på kvällen var vi bjudna på middag. Vi hade så sanslöst trevligt, maten var helt gudomlig och vinerna vi bjöds på likaså. En av mina bästa kvällar på länge. När vi åkte hem vid halv fyra på morgonen, var Borås helt tyst och snön föll så vackert. Vi hoppade av taxin lite tidigare och gick en kort promenad och bara njöt av lugnet. Jag kanske är knäpp, men såna där stunder är sånt som jag uppskattar i livet.
Var rätt seg i morse, men vi var ändå ute och skruvade klart köket på förmiddagen. När mörkret lagt sig över vår just nu snövita stad, tog min bästa J och jag på oss våra varmaste kläder och gick en nästintill magisk kvällspromenad i ett motionsspår här i stan. Känner mig så himla utvilad, glad och lycklig!

Inga kommentarer:

Besökare