20.2.09

Hårprydnader



Jag har blivit beroende av hårprydnader! Vi skrattade gott i Stockholm, när våran chef berättade att hon köpt "hårskenor" på senaste Pieces-inköpet. Diadem, är väl ett mer använt uttryck, men jag fick verkligen flashbacks till våfflat hår med hårskena på barnkalasen i åttaårsåldern. Hur som helst tycker jag det är riktigt snyggt med en ball hårprydnad, hårskena som paljettkam, rosettspänne eller färgglada band. Därför ska jag nu på jakt efter detta under helgen.

Freja Kjellberg och Sophie Rosensvärd är fina i sina tycker jag! Det bästa är att det piggar upp vilken outfit som helst. Bilderna snodde jag från Petra.

Andra grejer jag tänkt inhandla i helgen är:

  • Ny mascara och ny foundation
  • Ett par svarta tygskor (har spanat in ett par snygga med dragkedja i sidan på H&M)
  • Lite nya underkläder
  • Lite nytt krimskrams

Inga kommentarer:

Besökare