21.2.09

Malmö i bilder

Flum i lobbyn när vi kom hit...


Vi hittade en skitful ryggsäck på Bolagret som vi tvingade på syster


Eftersom den här resan är en julklapp från mamma och pappa, hade de tagit med sig pepparkakor och glögg som vi drack på deras rum innan vi gick ut igår.

Lite gulligt tyckte jag :-) Men fasen va stark glöggen var. Undrar om den hade dragit till sig i två månader?

Efter maten igår kväll, tog vi en öl på Bishops. De hade en väldigt fin skylt tyckte jag! Inte alls i samma stil som andra Bishops. Eller har jag fel?


Syster och jag väntar på ölen.


Utsikt från hissen. Samma utanpåliggande hisstyp som på Gothia Towers. Den går sjukt fort. Det är dessutom ett skrockfullt hotell, för det finns ingen våning 13.


Hotellfoajen från hissen


Hotellrestaurangen och baren.


Hotellfrukost är bra skit.


Klockan tio i nio i morse tog syrran, sambo och jag hissen till 20:e våningen för att besöka gymet. I hissen klev även en kille och en tjej in. Vi hade full träningsmundering och iPod i händerna, och när vi kliver ut på våningsplanet, där endast gymet och inget annat ligger, frågar hon: "Har ni tänkt träna eller?". Eh ja, vad annars liksom? Då visade det sig att gymet inte öppnar förrän klockan nio på morgonen! Det kallar jag sömntutagym... Så vi fick glatt stå och vänta tio minuter innan det öppnade...


Fulkort på väg upp till träningen...


Dagens: kavaj och linne Vero Moda, denimleggings Pieces, skor Vagabond...


...sjal från H&M och örhängen från Glitter!


Strax dags att göra sig klar för middag. Ikväll blir det tapas på en spansk restaurang. Dessvärre blir det nog ingen alkohol för mig, då jag fick i mig något jag inte tålde innan och svullnade igen i hela halsen. Fick ta starka tabletter och de är inte bra att kombinera med några starka drycker. Typiskt...

Inga kommentarer:

Besökare