14.2.09

Typiskt, nu blev det sådär dumt igen

Träningen har jag inte skrivit så värst mycket om här det senaste. Men nu har jag verkligen kommit igång. Den här veckan har det blivit tre löprundor och tre styrkepass, plus promenader och trappmaskin. Och idag är det exakt 13 veckor till Göteborgsvarvet går av stapeln.

Men. Ibland är jag en sån fullkomlig idiot. Jag har ju fått ett mail om att jag är anmäld. Och där stod ett datum, innan vilket man var tvungen att betala, för att anmälan skulle vara fullbordad.

Tror ni jag har kommit ihåg att betala? Tror ni att det finns några platser kvar?

"GöteborgsVarvet 16 maj 2009 är fulltecknat. Anmälan är stängd".

Den j*la texten garvar mig rätt upp i ansiktet när jag nu besöker hemsidan. Hur i hela friden ska jag lösa det här? Jag har ju ett anmälnings-ID. Jag får ringa dit på måndag och höra om det här går att reda ut. Håll tummarna, för jag vill ju verkligen springa!

Inga kommentarer:

Besökare