2.2.09

Fröken Hängig


Idag är det inte mycket med tösabiten. Jag har klarat mig undan allt vad influensor och magsjukor heter, men igår kväll blev jag så väldigt hängig. Var ute och sprang direkt efter jobbet och åkte sen på syrrans kalas. Sen gick luften ur mig och jag gick hem och la mig klockan sju! Har jobbat idag, men gick hem tidigt, känner mig inte alls bra.

De ringde från sjukhuset idag, jag fick en återbudstid i morgon när jag är ledig, för att äta cashewnötter. Jag är ju allergisk mot ganska mycket, men mina tester visar att jag ska kunna tåla cashewnötter, så därför ska jag äta det under övervakning hos min allergiläkare. Jag hoppas verkligen inte att jag blir sämre till i morgon, för då kan jag inte gå dit! Ska dricka te och kurera mig nu.
Tanktop och tunika från Vero Moda, leggings H&M, halsband Antikt, Gammalt & Nytt.

2 kommentarer:

Besökare