4.2.09

Sjukt



Jaha. Nu är Jessica Simpson "tjock" också. När jag ser de här två bilderna reagerar jag inte på att hon är tjock nu. Jag reagerar på att hon dödsmager på den ena bilden. Herregud, det är ju tur att man inte jobbar i Hollywood. Inte konstigt att folk blir knäppa i huvudet.

En läkare skriver i en av kommentarerna på Veckorevyn.com:
"Ni som kommenterar folks vikt bör tänka på att det inte alltid är mat som ligger bakom viktökning. T.ex. finns det många mediciner som leder till viktökning. I synnerhet gäller detta olika typer av psykofarmaka, dvs. mediciner mot depressions- och ångestbesvär, som ju nuförtiden förskrivs till var och varannan person. Med tanke på den press som kändisar lever under - med ständig bevakning osv. - är det nog många i just denna kategori som använder sådan medicin".
Jag tror att det ligger väldigt mycket i hans/hennes uttalande. Hade jag levt under den pressen hade jag nog också behövt äta antidepressiva medel för eller senare... Tragiskt.

2 kommentarer:

jess sa...

sad.. Mer kurvor åt Hollywood!

Anonym sa...

Håller absolut med! Kurvor är snyggt!

Besökare