3.2.09

Vårjacka

Liu jacket, marsleverans
Vanity jacket, i butik nu
Det här är mina två favoritjackor. Vanity jacket gör sig verkligen inte på bild! Den är en parkasmodell som är längre baktill och som kan dras åt i midjan. Den har luva och dessutom finns den i min favoritfärg safarigrön. Knapparna är högblanka i silver/samma färg som jackan. Finns i dark navy, safari och black.
Den svarta kommer alltså till buiken i mars och är så himla snygg och lite annorlunda. Tänk dig med ett par slitna jeans och gummistövlar ute i skogen. För det är ju superviktigt att vara snygg när man är ute i skog och mark också, eller hur?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Liu Jacket = Linn jacket.. Kan inte ha den precis när den kommer till butik men det är ett bra mål att nå S efter bebis kommit ut.. är jag inte redan i krokarna så måste du ringa mig när första exemplaret packas upp =)
Se till å krya på dig nu sjukling..

Maria sa...

Ja det har du rätt i - varför har jag inte tänkt på det?? Lovar, du ska ju ha en :)

Besökare