12.2.09

Jag känner mig ren




Vilken skön dag jag haft idag... Tog sovmorgon och åkte sedan ut till huset för att leta upp alla prylar jag behövde. Hade flyt och hittade dem fort som bara den! Spanade även in nya tapeten i det andra sovrummet - den blev såååå snygg. Ångrade nästan lite att vi inte valde den till vårt sovrum (den sitter i gästrummet (eller vad vi nu kallar det...)).

Åkte hem och drack kaffe med svärmor, kastade i mig lite mat och stack till frisören. Är sjukt nöjd med min nya frisyr (som inte syns på bilden eftersom det är uppsatt). Efter det fika med Bundis - lika trevligt som vanligt. Stack hem och övertalade min darling att åka och träna. Vilket var hur skönt som helst. Nu käkar vi lite tapas och ska kolla "Kung Fu Panda". Sen träffade jag en polare på Ica innan också. Visst är vi snygga?

Inga kommentarer:

Besökare