23.2.09

Ordning och reda

Idag har det varit ordning och reda på maten minsann!

Frukost: Två kokta ägg, skinka och jordgubbar med keso och linfrön
Lunch: Sallad med mozzarella, parmaskinka och solrosfrön, kaffe
Mellanmål: En klase vindruvor och jordgubbar
Middag/Kvällsmat: Mangosmoothie, äggröra, makrill i tomatsås och ost

Har stått mig bra på detta idag, men har inte gjort åt överdrivet mycket energi. Hade jag kört träning nu ikväll hade jag definitvt behövt ett lagat mål mat också. Det blir nog dåligt med kvällsträning denna veckan dock, då jag jobbar sent både tisdag och fredag. På onsdag är det middag med tjejgänget och på torsdag ska jag hälsa på en god vän. Får köra morgonträningar i stället. Vill passa på att berömma Marie, som idag avverkat nio mil på skidor på under tio timmar! Sjukt bra gjort, för att vara första gången. Ännu en etapp är avklarad i hennes Svenska Klassiker. Bra jobbat tjejen!

Inga kommentarer:

Besökare