3.2.09

Planering på hög nivå

Om två veckor ska vi åka till Stockholm med jobbet. Vi har inte fått någon agenda ännu, men än så länge har vi lyckats luska fram att det står bla utbildning och lite fest på schemat. Som alla vet går jag ju stenhårt in för att inte göra åt några pengar innan vi ska till Malmö. Men när vi ska upp till huvudkontoret vill jag självklart ha lite nya kläder. Därför har jag redan nu lagt upp taktiken. Jag har spanat igenom orderstatistiken och planerat in mina inköp. Smart, eller hur?




















De här jeansen har faktiskt redan kommit till butiken, men jag räknar med att de finns kvar att shoppa dagen innan vi sticker. De är i min favoritmodell Prince, och tvätten är så sjukt snygg! 699.95:- Typiskt att jag skulle falla för en av de dyraste jeans vi har...

Och till blir det antingen Kimi 3/4 top...



















...Simply short dress med Lorenzo scarf


...eller Japp shirt, beroende på humör och vad som kommit in i butik.

Och blir det fest ska jag definitvt ha den här helt underbara lilla svarta Commie dress.

Inga kommentarer:

Besökare