5.2.09

Ett stillat begär


Idag har varit en väldigt bra dag! Trevligt på jobbet och jag har känt mig på bra humör. Blev sjukt inspirerad av våran omhängning i butiken vilket ledde till att shoppingsuget gjorde sig påmint. Lindex har alltid en väldigt rolig accessoar-avdelning. Dessutom jobbar en god vän där och man måste ju hälsa på ibland. De hade riktigt mycket fina väskor och sjalar! Och det fanns faktiskt en sak jag behövde - nya skinnhandskar, då mina försvann på nyår. Eftersom jag blev så förbannad på mig själv att jag tappade bort de dyra små tingen så har jag tvingat mig själv att frysa om händerna i drygt en månad. Smart? Jag vet inte men idag köpte jag ett par nya. Jag kände att det var slut på lidandet. I dubbel bemärkelse.

Vad är en kvinna utan shopping liksom?

(P.s. Antal dagar utan snus: 1)

2 kommentarer:

karin. sa...

jag leder med 36 dagar!

Anonym sa...

vad duktig du e gumman.. du kan=))

Besökare